trött!

Det är verkligen en trött mira som just la sig i sängen så jag vet då en som kommer att sova gott inatt! Nå iaf, sov 3,5 timme inatt och steg upp kl 6, sådär lagomt stabilt.. Nå pallrade mig till Luleå iaf och har firat farbror hela dagen, väldigt rolig släkt man har alltså!! Har just käkat pizza och la mig just i sängen. Och ska fan inte stiga upp härifrån, kommer mig som ett levande lik, var till och med tvungen att sätta rouge på mig imorse för att jag såg så hemsk ut.. haha :) 
 
Imorgon väntar skolan, sen ett gympass med Stina om min hals vill ge med sig, läste även på hennes blogg att vi skulle köra ben imorgon, lät sådär lagomt äckligt jobbigt! Menmen, jonne blir sur om vi inte tränar ;) Nu ska jag iaf ligga och kolla oth hela kvällen, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0