onsdag

Kommer för ungefär 1,5 h sen från ötå, for dit eftersom skolan, satt på frippes ett tag innan jag, Älg och Mattila for till Mattila o drack kaffe o snacka :) For sen hem med Ulf och här hemma har jag bara ätit middag och druckit kaffe. Nu sitter jag och snackar på skype med Juuso o ja, sitter i sängen :) grymt skönt att inte behöva plugga något idag! 
 
Igår var jag i skolan, for sen till Ötå och till gymmet med Stina, vi körde ben och gissa om jag har träningsvärk idag? Smärtan är enorm, så vill inte ens tänka på hur de kommer vara imorgon.. På kvällen igår satt jag iaf och pluggade biologi, vet dock inte hur provet gick idag, känns som att de inte gick så bra, men vi får se :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0