I really, really miss you

Senaste:
1. Meningen du sa?: haha kommer faktiskt inte ihåg de..
2. Personen du pratade med?: Mamma :)
3. Du fick sms av?: ööh.. Mattila :)
4. Du kramade?: min ridelev kramade mig :p

Idag:
5. Kläder?: svarta jeans och en randig tröja :)
6. Bättre än igår?: lika dåliga!

Imorgon:
7. Är det: tisdag
8. Planer: skola, träna, vårkonserten

Favorit:
10. Nummer?: har inget.
11. Färg?: gillar dom flesta :p
12. Årstid?: Gillar både sommaren och vintern :)

Frågor och svar:
13. Saknar du någon?: Om jag gör, varje dag!
14. Humör för tillfället?: sådär..
15. Det första du gjorde i morse?: snozzade. 
16. Vad åt du sist?: Kyckling
17. Vad irriterar du dig på?: mycket, men inget speciellt som jag kommer på
19. Vem tänker du på just nu?: En person jag saknar
20. Tror du att personen tänker på dig med?: om de ändå hade varit så, men de tror jag dock inte..
21. Vart reste du sist: Mormor/lycksele
22. Vad gjorde du igår kväll?: krattade och kollade hockey vm!
23. Liknar du din mamma eller pappa?: haha liknar ingen i våran familj..
24. Ler du ofta?: alldeles för sällan
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ibland. :)
27. I vems säng sov du i natt?: Min!
28. Vilken färg har din tröja?: vit och blå

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: yes
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: japp!
31. Gråter du när du skadar dig?: Haha nja, beror väl på hur allvarligt de är.

Lycka:
32. Är du en glad person?: försöker iaf!
33. Vad gör dig glad?: Just nu? mina vänner!
34. Önskar du att du var lyckligare? japp, varje dag!
36. Kan musik göra dig glad?: ibland, men de kan göra mig väldigt deppig också.

Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: jepp
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: säger aldrig de om jag inte menar de
39. Har du en flick/pojkvän?: nix
40. Är du nöjd med det?: nix

Hat:
41. Vem hatar du verkligen?: hata är ett starkt ord
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Haha nej
43. Är du en mobbare?: nejdå!
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: jepp.
45. Har du blivit sviken någon gång?: yes..

Skolan:
46. Gillar du skolan?: Asså den är ju inte rolig och inte speciellt jobbig heller, men börjar bli lite less.
48. Värsta ämne?: BILD!
49. Har du spytt i skolan nån gång?: haha nej
50. Är skolmaten god?: Ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0