a drop in the ocean

Kan börja med att berätta vad som hände igår. Var först i skolan, sen for jag hem och tog det lugnt ett tag innan jag får till Ötå och tränade med Jonne och Stina, vi körde rygg och nu har jag träningsvärk :)) Sen spenderades kvällen med Jonne och Mattila typ :) For hem och sen ringde Jonne och fråga om jag bjöd på kaffe och snäll som är så gjorde jag det! Så Jonne och Olle kom hit vid typ halv 12 och var här till typ 2 :) Trevligt! 
 
Idag har jag legat i sängen till typ halv 4 då jag började fixa mig och for till ötå vid halv 5. For till Jonne med Mattila och drack kaffe där innan vi for till frippes och satt där resten av kvällen :) Eller ja till typ 9 då jag for hem. :) Har just tvättat mina converse som blev väldigt smutsiga under valborg.... Men nu är dom vita och fina igen! :D 
 
Imorgon ska jag upp tidigt för att fara till Luleå på 50 års kalas, farbror fyller år :) Ska bli kul att träffa massa släktingar och kusinerna! :) Kan uppdatera mer imorgon, puss på alla fina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0