2 dagar kvar!!!

Hejsan allihopa!
Sitter just nu hemma i fåtöljen och ska snart gå och bortsta tänderna och sen dra mig till skolan. Bloggade inget igår för hade fullt upp hela dagen. I skolan hade vi hkprovet halva dagen, sen teknik andra halvan. VId halv 3 åkte jag med Ida till happis och sen mötte jag upp mamma där och kollade på lite affärer med henne. Sen körde jag hem därifrån och när jag kom hem stod det engelska plugg på schemat, så ja. Pluggadet, gick en promenad och tömde bilder från datan igår heeela kvällen. Fick inte lägga mig och sova förrän vid 11.. 

Nå, idag ska vi ju lämna in våra datorer :'( Men tror jag överlever sommaren iaf :) Idag blir det som sagt skolan, sen ikväll ska jag nog vara med Stina iaf, mer än så vet jag inte! :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0