you make me smile

Har inte bloggat på 30 år så tänkte att de var dags nu.. Ids lixom inte blogga varje dag för att jag ska uppdatera, har ändå inget speciellt att skriva om sådär därför bloggar jag bara då och då när jag har nåt att skriva om. :) 
 
Har haft en grym start på lovet iaf! Hela helgen har varit helt underbar, umgåtts massor med min andra hälft och vi har bara varit med varandra ♥ Vi har för det mesta bara varit och kört skoter och kollat filmer, men de är då inte helt fel de inte :D 
 
Idag har vi varit i luleå också, slösat pengar men känns ändå som att de är på vettiga saker så :) Nu ligger jag i sängen hos Acke, ska kolla lite 90210 medan han sitter och spelar lite, sen blir det nog att krypa under täcket för att sova :) Har som vanligt inga bilder :( Men kan fixa på de jag köpt idag om de är någon som är intresserad av de? puss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

joooo fixaaaaa

2013-03-04 @ 22:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0