rubrik

Hejhej,
Har inte bloggat på typ 30 år men aa. Har inte hänt så mycke så :) I torsdags kom syrran och Aston hit ju. I lördags var jag, syrran och Aston och bada i Tornio, satt mest i bubbelpoolen men de var så skönt :) Söndag hände det inge speciellt.. Måndag och idag har jag varit i skolan. Fast igår på kvällen var de family and friends kväll på Ikea, så man fick vara där i shoppa efter stängning o så. Kom hem först halv 11 igår så har varit rätt trött idag. 
 
Skolan idag var rätt seg men gick ändå snabbt på nåt sätt. Har varit lite små deppig hela dagen till efter skolan och jag fick umgås med Acke lite så blev min dag just mycket mycket bättre :) ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0