only you can make me smile when i'm sad

 Hejsan allihopa,
Ligger i sängen och ska strax ta och sova :) Vaknade med den värsta huvudvärken jag nånsin haft imorse så jag stannade hemma från skolan och har legat och sovit idag ist :) Nu efter lovet har vi fått tillbaka en del prov och sådär, och är sjukt nöjd med nationella men äckligt missnöjd med matteprovet.. :( Menmen, sjukt glad att jag klarade spanskaprovet just och just iaf! :) 
 
Som ni kanske märker så har jag inte speciellt stor blogglust, har ingen fantasi just nu och har ingen aning om vad jag ska skriva om. Gör som inget märkvärdigt om dagarna och alla mina dagar ser ungefär likadana ut. Är i skolan och sedan är jag oftast hemma och gör inget speciellt, och på helgerna umgås jag med Acke :) Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0