Tisdag

Medans jag ändå väntar på att Stina ska bli kvar i bastun så tänkte jag att jag kunde uppdatera lite. :) Sommarjobbar ju som sagt nu så hinner inte göra så mycket annat. Men ikväll har jag faktiskt varit i Ötå, eller är här än och umgåtts med Stina och Jonne :) Ska även sova här hos Stina, passar på när jag ändå jobbar eftermiddag/kväll imorgon så jobbar 12-20, skönt o få sova lite och få prova på hur de är att jobba kväll :) Sitter som sagt hos stina och ska sova här inatt.

Ihelgen var det ju midsommar, så i fredags packade vi in oss i bilarna och drog till mormor där resten av släkten var, riktigt trevligt med massa mat och sjukt mycke skratt! Haha man har ju härlig släkt ;) Nå nu ska jag kolla tv tills Stina är klar :) heippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0