3 helger

Först vill jag bara tacka alla för en grym marknadshelg, har haft så sjukt roligt och det blev en helg jag sent kommer att glömma! Typ ALLT har hänt den här helgen, haha, fattar inte att så mycket kan hända på bara en helg. Hoppas att mina 3 sista helger kvar i ötå kommer bli minst lika händelserika! :) För det är just bara 3 helger jag har kvar i ötå innan jag blir umebo. Sjukt overklig för ska ju lixom bara tillbaka till hf till hösten? Så känns det, men så är det inte. Sjukt blandade känslor, lämna alla mina underbara vänner, alla underbara människor jag lärt känna bara de 3 senaste månaderna, lämna dom och flytta till en helt ny stad till helt okända människor. Kommer nog sakna lilla ötå trots allt! :) 
 
Nog om det, var som ett tag sen jag bloggade.. Det har trots allt hänt mycket, men ändå inte. Haha, har inte så jättemycket att skriva om egentligen. Det har varit en filmdag/kväll med Stina. En film/kortkväll med Emil, Jonne, Hugo och Johanna. Sena kvällar i ötå med underbara vänner, jobbat i 3 veckor, osv :) Tycker faktiskt att det är en rätt grym sommar ändå, trots att det nästan är så att man måste ha långkalsongerna på. Ska försöka bli mer aktiv på bloggen sedan när jag flyttat och fått en data och så eftersom att det är väldigt sällan som jag sitter vid en dator just nu. Har bilder på mobilen men tyvärr inget jag orkar överföra nu, kan ladda upp någon annan dag ett inlägg med bara bilder :) Nu kolla grey's anatomy och fundera över livet lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0