01:28

Halloj!
Steg upp vid 12 idag, åkte upp till Ötå vid 1 och var förbi på banken en sväng. Efter de drog jag till gymmet och tränade med Jonne. For sen och chillade hos Jonne ett tag innan jag gled lite epa innan jag åkte hem. Kvällen har jag spenderat med mamma och Samuel och vi har bara suttit och snackat om allt möjligt. :) Imorgon är min enda plan att sova. Har inga planer förrän på torsdag då de väntas bastu med vänner. :) 
 
Just nu ligger jag bara i sängen, lyssnar musik och skriver det här. Har kollat lite oth, och nu lite grey's anatomy. Älska serier alltså, haha kan sitta i flera timmar och bara kolla avsnitt på avsnitt. Nu ska jag ta och fortsätta kollar nåt avsnitt grey's anatomy och sedan sova! :) 
haha random bild från skolavslutningen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0