vt - 2013

Känns skumt att skriva 2013, aja.. Ligger i sängen och tänker för mig själv. Imorgon börjar skolan igen och det är sista terminen på hf, kommer nog sakna det lite smått när man slutar.. Det värsta med att gå i 9:an är att alla roliga saker vi göra i skolan som resor, julfester osv, det blir "sista" gång man gör allt, känns lite hemskt faktiskt, but that's life :)
 
Idag vaknade jag upp bredvid min fina, kollade lite hawaii 5-o och sen for jag hem med 2 bussen, bytte snabbt kläder sen med bussen till gymmet, tränade med Ellen och sen har jag bara varit hemma och tagit de lugnt, kollat oth och så :) Ska snart gå och duscha, kolla vad jag ska ha på mig imorgon, ta de lite lugnt och sen ringa Acke och försöka sova :) hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0