only know you had been high when you feeling low

Har ju inte bloggat ordentligt på några dagar men har haft bokstavligt talat fullt upp. I måndags var det skolan sen stallet från halv 3 till 10. Hade lektioner sedan blev Nutella sjuk osv så var där till kl 22. I tisdags var de skola sen till Aila efter skolan sen hem, käka och sedan till backen med Elin. Backen sög verkligen hårt. Stor besvikelse.. 
 
Igår var jag i skolan till lunch ungefär, åkte sen hem för blev sjuk och är de ännu.. Sedan fick jag även veta att farmor somnade in igår ♥ Så har varit lite mycke den senaste tiden, men så är väl livet. Ligger för övrigt bara i sängen idag, kollat oth sen jag vaknat. Funderar på att äta glass, typ det enda som min hals älskar just nu.. Känns som den håller på att sprängas.. :( Nå ska kanske ta och hämta glass och sedan kolla en film eller nåt liknande :) Förresten, har även skickat in min iphone på lagning så är nog rätt svårt att nå mig på den så om nån vill mig nåt så är det 073-0428621 som gäller! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0