Mys hos mitt hjärta

Har inte bloggat på typ väldigt länge men det har varit så mycket annat så har inte haft varken tid eller lust att lägga ner energi på bloggen. :) Igår var jag med familjen och shoppade i Luleå heeeela dagen, var något slut efter den dagen.. Idag har jag varit till stallet och hade ridavslutning med våra elever, dom spöade bokstavligt talat skiten ur mig, elin och ellen i gymkhana utan hästar, var riktigt skoj! Sen for jag hit till Acke, ska sova här och ikväll ska vi kolla film och vara med Ida och Johan såhär nästsista kvällen av lovet.. :( sorgligt men sant. Orkar inte skriva mer just nu för de är sjukt jobbigt att skriva från mobilen så.. Kan blogga imorgon, puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0