etik & moral - suger

Sitter i sängen och pluggar etik & moral. Frågorna var inte de lättaste så försöker mig på att förstå nåt av de :) Snackar även med acke på skype, men han är i duschen så tänkte att jag passar på och bloggar medans. :) Har typ varit på halv dåligt humör i skolan idag tills jag kom till Acke och då var jag helt hyper, helt galet hur en människa kan göra en så glad! ♥ Nå iaf. Mucktröjorna + byxorna har också kommit men dom ligger ännu på ica eftersom jag inte kunnat hämta ut, förhoppningsvis kan jag hämta dom imorgon! Längtar efter att se hur dom blev :) Ska fortsätta med etiken nu och sen skriva lite engelska, sedan avslutar jag kvällen med en dusch och snack med hjärtat :) ♥
 
har seriöst inga bilder på datan, har mer på mobilen och ska ju snart tömma den då jag ska få en ny så då kommer nog mer och nyare bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0