2012/2013

På nästan varje blogg man går in på nu så har alla nästan en sammanfattning av 2012. När jag själv tänker efter hur mitt år har varit så är det bara förvirrande. Jag är en helt annan person idag än vad jag var i början av 2012. Början av året var det väldigt förvirrande och jag visste helt ärligt inte vem jag själv var, jag var så vilsen i mig själv och fattade så konstiga beslut som jag nu ångrar. Vissa av dom iaf. Sista halvåret har varit bättre, mycket bättre. Men de har också varit mycke upp och nergångar. Början av hösten var rätt tung måste jag erkänna, ville inte erkänna de då men när jag tänker tillbaka på det nu så måste jag erkänna det. Det var väldigt mycket med stallet och sådant vilket gjorde att jag inte hade nån energi till skolan, och det har ju visats av denna terminens betyg också.. Men fattade beslutet att sluta med ridningen och det har gjort stor skillnad på mig. Har kännt mig mycket mer lättnad och har mer ork. Trodde även att jag skulle sakna det väldigt mycket men om jag ska vara helt ärlig har jag inte saknat det en enda gång sen jag slutade, var nog så sjukt less när jag slutade och hade tappat intresset väldigt mycket.. Får ju inte heller glömma att jag blivit moster i år, ärligt talat har man ännu inte riktigt fattat det men, den 7 juni 2012 föddes Aston och jag blev moster! :) Ett annat datum jag heller aldrig kommer att glömma från 2012 är den 8 juni 2012 då jag blev tillsammans med jordens finaste kille ♥ Sedan kommer jag heller aldrig glömma lulekalaset det var gryyymt!!
 
2013 känner jag på mig att de kommer bli ett bra år med sjukt mycket förändringar. Ibland känns det som att tiden går alldeles för snabbt och men tänker inte på att gymnasiet och allt närmar sig med stormsteg. Sista terminen nu i 9:an kommer nog gå sjukt snabbt + att det nog kommer vara sjukt mycket i skolan när det är nationella proven och allt sånt också. 1 februari ska även gymnasievalet vara inne. För min del betyder det nog även att jag kommer flytta hemifrån i år också,  och bara det är ju en väldigt stor förändring, flytta till en ny stad, träffa nya människor och även lära sig att ta ansvar och stå på egna ben. Mamma kommer ju inte längre finnas en trappa ner. 
Jag har sjukt mycket att se fram emot detta år, och är sjukt taggad av det! Sista terminen i grundskolan, turkiet, mucken, gymnasiet osv, ska bli så sjukt spännande att se i slutet av 2013 hur mitt år blev till slut med tanke på alla förhoppningar jag har av detta år. Sen fyller jag ju 16 i år, kan inte fatta själv att det bara är 2 år tills jag är 18 osv, tiden går så fort.. Nu kan vi bara vänta och se vad året har att erbjuda =)
 
Grattis till den som orkade läsa igenom allt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0