vo1

Hejhej
Det var några dagar sen jag bloggade men åkte nämligen hem över helgen. Lyckan när jag steg av bussen och fick umgås med min fiina vänner! ♥ Hade iaf en asmysig helg hemma i Ötå. Men nu är jag tillbaka i Umeå igen, och kan säga att de var tungt att lämna Ötå igår, haha ville stanna kvar. Som tur är så åker jag hem på fredag igen så de är ju bara 4 dagar kvar! :) Har haft skola idag som vanligt, när jag kom till lägenheten kollade jag lite pll, käkade middag och nu sitter jag bara och tar det lugnt. Ska kolla idol som börjar nu kl 20 och sedan kanske lite mer pll innan jag tar och lägger mig, så sjukt trött! Blev inte speciellt mycke sömn i helgen.. :) Men nu ska jag ta och läsa lite andra bloggar och sådär innan idol börjar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0