fredag

hejhej, var några dagar sen jag skrev sist. Och faktiskt så har det hänt rätt mycket, men inget jag orkar börjar dra upp i bloggen nu. :) Igår låg jag bara hemma och kollade på serier och några filmer. Vaknade för ungefär 1 timme sen så har inte hunnit göra så mycket än, har bara startat en tvätt, duschat och packat lite. Ikväll blir det frippes och vara med mina vänner, blir ju kanske sista kvällen innan jag flyttar om jag nu inte far till ötå imorgon :) Känns faktiskt riktigt riktigt jobbigt att lämna mina goa vänner när jag just kommit så nära alla.. Menmen, dom finns ju kvar när jag kommer hem och hälsar på! :) Nu ska jag ta och torks håret, sen kanske äta något och senbta och börja fixa mig och sen dra mig mot ötå! :) vi hörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0