rubrik

Hejhej,
Kan börja med att säga att de är lite smått komiskt att se att min statistik på bloggen stigit mycke sen igår och efter de som hänt. Tror ni verkligen jag skulle sätta mig att skriva ut en massa om de som hände mellan mig och Acke eller nåt här där alla kan läsa? Nä inte direkt, inlägget ni väntar på kommer inte att komma. :) Men kan säga att jag och Acke är inte ovänner eller så utan vi vänner :) Mer än så behöver ingen veta. Det är trots allt mellan honom och mig och ingen annan har med det att göra. :)
 
iaf, hände inte mycket igår var en jobbig dagen men finns inget att göra åt saken. Idag då? Har de inte hänt mycke, legat och kollar prison break och fixat lite i mitt rum :) Ska snart hoppa in i duschen och så, ska till Ötå ikväll och vara med Stina vi far nog bara till frippes och så, vill ha nåt att göra och nåt annat att tänka på :) Och som ni ser slängde jag bara ihop nåt annat till en tillfällig header. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0