only know you've been high when you feeling low

Skolan idag har varit ritkigt chill. Vi hade fotoworkshop hela dagen så de enda vi gjort är, tittat på bilder, fotat o redigerat :) De var faktiskt rätt kul. Efter skolan åkte jag till ötå för var tvungen att köpa nytt puder då mitt tog slut i morse.. Sen satt jag på frippes tills bussen gick hem. Här hemma har jag bara legat i sängen o chillat. Borde ta städa och borde ha pluggat, men har inte orkar nåt av de för har åkt på förkylning o feber, igen. Har seriöst vart sjuk hela våren.. Har haft feber minst 5-6 ggr sen jul o de är ju bara på 4 månader.. Inte kul :( Nog om det så började jag även morgonen med att försova mig, tur att jag har så snäll busschaufför så han väntade på mig! :) Nu har jag slängt i mig några panodil och lite nässpray också ska jag hoppa under täcket o försöka sova redan nu. Måste vare sig jag vill eller inte upp o skriva nationellaprov imorgon, taggad? inte för 5 öre.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0