miss u

Var och hämtade ut paketet tidigare idag, skorna passade och dom var huuur snygga som helst! Klänningen dock var sjukt liten, så ska skicka tillbaka o ta en större storlek men den va också jättefin! :) Nu gäller det bara att börja öva på att gå i skorna. Men mamma sa att de inte såg såå illa ut när jag gick i dom så det ordnar sig nog! Imorgon blir det nog iaf skolan, som det ser ut nu iaf :) Har dock två nationella imorgon :( inte alls taggad! Men dom måste ju göras :) 
 
Imorgon blir det som sagt skolan och sen på kvällen blir det att va med Stina tror jag? :) Vad vi hittar på vet jag inte, men säkert att fara på frippes eller nåt sånt :) Vad som annars händer i helgen vet jag inte, måste typ till happis o ta ut örhänget, illa när man inte ens kan få av de med en avbitartång.. Haha hårt som berg! :) Nå nu ska jag nog börja sova tror jag :) heippa!
 
gammal bild, men de får duga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0