Kul att se att statistiken stiger!

Kvällen har bestått av plugg, plugg och lite mer plugg. Har suttit och skrivit på religions rapporten vilket tar typ 30 år. Men tror iallafall att jag är klar med den nu, skönt! :) Har även suttit och pratat lite med syrran och dom på skype ett tag också, trevligt :) Nu sitter jag med en ansiktsmask i ansiktet och håller även på fixa naglarna lite. Har ännu lite feber så får se om jag far till skolan imorgon.. Vill inte riskera o bli ännu mer sjuk utan vill bli frisk till helgen iaf!! Nu fixa klart naglarna och sen kollat nåt avsnitt av nån serie eller nå liknande och sen sova. :) Bilder jag lovat länge nu kan jag lägga upp imorgon. Hejs svejs i lingonskogen!
 
man kan inte annat än sakna sommaren nu! :(

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så fina bilder! :)

Svar: tack! :)
Miiraa :)

2013-04-27 @ 18:30:07
URL: http://Smiilewideeveryday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0