I love to talk with you

Känner mig väldigt duktig på det här med att blogga.. hehe :) Nå iaf, torsdag var jag på frippes efter skolan sen på kvällen fick jag åka land rover hem. :) I fredags gick skolan typ sjukt snabbt och jobbade på varje lektion så kände mig riktigt duktig! Efter skolan åkte jag och mamma till ötå och tog twinrix spruta sen hem, skynda sig o packa o ötå sen till Stina där vi fixade oss tillsammans :) Sen under kvällen så var vi hos ricko, hos mattila o ute på byn :) Rolig kväll faktiskt! Igår, ja då låg jag hemma i min säng hela dagen.. Idag ska jag på typ 1 timme med bussen till ötå o fara till stallet o hjälpa Ida och Ellen när dom ska hoppa! Och ska väl fota dom lite :) Det blir nog kul! Får se vad klockan blir innan jag kommer hem, blir det inte allt för sent så ska jag nog ta och plocka upp lite kläder på rummet och så :) Men vi hörs, förresten, bilderna jag lovat kommer upp nångång :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0