hatar rubriker..

Efter att jag hade kollat synen igår så for jag, mamma och ulf och käkade i yt. Sen for jag till Stina och vi fixade oss och for sedan till bibbland eftersom frippes var där, vi var där ett tag o satt och spela kort sen for vi till Jonne med han och Mattila :) Satt där till typ efter 12 nångång, sen for vi ut på byn, jag och Stina gled lite med Tova och Lisa och sen åkte vi lite bil och satt inne på busstationen tills mamma var klar i garderoben på zip så åkte jag hem sen :) Landade i sängen först vid halv 3 - 3. 
 
Idag vakna jag vid halv 12, och har bara hunnit städa rummet, och kollat lite oth + världscupen i dressyr :) Nu ska jag bara skriva klart de här sen åka till Ötå och vara med Stina och Olle :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0