i will always love you

Alla månader, alla timmar, alla minuter, alla sekunder med dig. Dom är värda varenda tår jag fällt för dig. Hur mycket har du inte bråkat med mig? Men hur mycket har du inte fått mig le? Men all tid jag fått med dig är värt. Det är tack vare dig jag kommit så långt dom senaste 2 åren. Du har lärt mig så mycket! Jag vill inte det här men det är det bästa för dig. Har aldrig träffat en ponny som är så speciell och har så mycket personlighet. Jag är säker på att varenda person som träffat dig kommer aldrig glömma dig för att du är så speciell. Vi har haft 2 år tillsammans. Två år blandat med skratt och tårar. Jag vill inte att tiden med dig ska ta slut, bara tänken får mig att gråta. Du är en underbar ponny, trots att man kan bli riktigt pist på dig vissa stunder. Jag ska iaf njuta av sista tiden med dig nu, gumman. ♥ du är speciell och kommar alltid att vara det. Jag vet att med rätt ryttare kan du gå riktigt långt!
 
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=651482 :(
 

Vet du hur glad jag var den här kvällen? du var sååå underbar!


Kommentarer
Postat av: ellen :)

<3

Svar: <3
Miiraa :)

2012-09-16 @ 20:47:22
URL: http://hallqvistellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0