read all about it

Har inte bloggat på sjukt länge känns det som. Har väl helt enkelt inte haft lust. Var rätt mycket där i skolan ett tag och så :) Men nu har vi lov och det är så sjukt skönt :) Just nu sitter jag i sängen, lyssnar musik och tar det lugnt bara. Helgen gjorde man inte så mycke speciellt, var med min fina och sen har vi kollat film med ida och johan :) Söndag var vi med ida, johan, hannedahl, älg och mattila och kollade ruffriders, och måste väl erkänna att den var helt okej! :) Efter de var vi bara på byn och tog de lugnt. I måndags följde jag med acke och dom till Luleå gick på lite affärer innan acke skulle till sunderbyn sen var jag till stallet.
 
Var där idag också, och red ett ordentligt pass, känns som det behövs bara ordentliga pass nu och inte massa "bus" pass. Hon måste komma igång ordentligt nu. Gick rätt bra idag i slutet :) Imorgon ska jag aktivera henne från marken och få henne att lyssna på mig. Påtal om det så bet hon mig 3 ggr idag, och det var inte speciellt skönt.. Hon har aldrig lyckats bita mig tidigare. A, juste, har varit skötare på henne i 2 år nu, shit vad tiden går snabbt, känns som nyss jag och ellen började som skötare på nutella och pilgrim. Haha gud, vi kunde ju typ inget. Tänk vad mycket man lär sig bara på grund av att man har möjligheten. Sjukt vad mycket jag lärt mig under dom här 2 åren :) Nu ska jag nog borsta tänderna och tvätta ansiktet sen krypa under täcket och sova, är så sjukt trött. Förresten, hugo är ju hemma nu också under lovet. Gud vad tomt det varit hemma utan honom! :) Så ikväll har jag varit med honom och wat, suttit och snackat massor och bakat kladdkaka, wat fyller ju år idag så :)
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, dom enda planerna jag har är att fara till stallet och sen sova med min prins ♥ får se vad som händer :) Har säkert lite bilder i mobilen jag kan ladda upp någon gång när jag orkar men inte just nu! puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0