skaffa hängpattar så blir ditt liv genast mycket roligare!

hahaha rubriken ska vi inte prata om...
 
Har varit en rätt chill dag i skolan idag, fått rätt mycket gjort faktiskt! :) Efter skolan for jag direkt till stallet, red och sen mockade. Sen hem med bussen och har just lagat mat och ätit det :) Nu ska jag antingen städa rummet eller plugga, måste göra båda lika mycke och båda är lika jobbiga, så måste fundera ut vad som är typ, minst jobbigt?... Med tanke på att mitt rum ser förjävligt ut, fråga fast acke.. hihi :) Men man har lixom ingen bra ordning om man inte ha stökigt, jag hittar iaf ingenting om jag har ostökigt :D och sen på tal om bananer så kan ni få en bild jag hittade i min photo booth när jag öppnade den, acke har haft tråkigt när jag försökt sova ser det ut som :) sötnos ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0