luckiest girl on the planet

Hejhej,
 
Har just duschat efter en hel eftermiddag i stallet. :) Lektionen gick jättebra idag och dom är så sjukt duktiga! Det är så kul att se hur mycke dom utvecklas för varje lektion som går :) Skolan idag gick sjukt segt, eller iaf innan lunch, efter lunch gick de lite snabbare. Iaf, satt just och tittade över min lista över alla inlämningsuppgifter som ska vara inne till senaste fredag och det känns så sjukt skönt att jag fick stryka några punkter! Nu är det mest so:n och engelskan som är oklar :) Och det är ju bara tisdag som de lär jag ju hinna! Nu ska jag se om jag orkar plugga nå so annars ska jag snart ta och prata med min andra hälft och sen sova :)
gonatt folket ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0