omoget beteende

Ligger här hemma i sängen nu. Har varit helt sjukt trött hela dagen, vet inte riktigt varför. Skolan rullade iaf på som vanligt. När jag kom hem gick jag och sov tills de var middag och sen har jag ätit och legat o kollat om jag hittar nån konfaklänning jag vill ha, men seriöst, hittar ingen!

Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt. Måste städa rummet lite, ut på powerwalk och klippa hugo. Borde ha räknat matte och läst lite biologi också men duktig som jag är glömde jag böckerna i skolan så kan inte göra så mycket åt de. Imorgon är det fredag och det går inte att beskriva hur skönt det är. Får man ju träffa davve också! Känns som typ 100 år sen? haha :) Nu ska jag försöka ta tag i städandet och slita mig från sängen.. Ska kolla sen också om jag har nå bilder på kameran jag kan ladda upp :) återkommer.
puss!


rena mina skor var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0