nördar hela högen

Sitter i skolan och längtar till 1 timma och 20 minuters svenska börjar.. Eller så inte! Fyfan, vääärsta mördar lektionen. Efter skolan drar jag iaf hem. Ska typ äta och plugga lite innan jag drar till stallet för att rida, natta och smörja. Idag MÅSTE jag smörja! Kan verkligen inte skjuta fram de mer.

Jag längtar verkligen tills den här veckan är sluta. Är sjukt mycke grejer i skolan i veckan, 2 prov på onsdag och inlämningsuppgifter och läxförhör osv. ta mig härifrån! Nog om det lite positivt här, det är exakt 29 dagar kvar till beräknad födsel tills jag blir moster, nu börjar vi alla verkligen längta ihjäl oss, så sjukt spännande det ska bli! Har även sagt till syster att hon måste föda när vi är där nere :) hihi. Nu börjar vi typ svenska snart. puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0