jag har världens bästa vänner

Den här helgen har varit så jävla grym och inte på tal om gårdagen, helt klart den bästa valborg jag någonsin varit med om och det måste verkligen göras om! Och stooort tack till alla inblandade för att ni gav mig ett minne för livet, ni är guld värda ♥
Igår var jag och en hel del andra och grillade vid fågeltornet, fyfan vad kul det var! Nu ska jag snart krypa ner under täcket, är sjukt trött. Ska först prata klart med elin om gårdagen ;) puss!


en bild från igår, snodde den av ellen, hoppas du inte dödar mig :) ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen Hallqvist

mira, jag älskar dig <3 hatar dig inte alls :D är extra glad över att du iaf skrev att du tog den från mig ;)

2012-05-01 @ 21:31:14
URL: http://hallqvistellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0