att det alltid ska finnas nån idiot som alltid ska förstöra

Helgen i moinalahti med världens skönaste gäng var grymt! De var faktiskt sjukt kul, tack alla för en gryyyym helg! ♥ De är så kul att man lärt känna lite nytt folk bara genom konfan också :) Man fick en helt annan bild av endel. Iaf, kan kortfatta lite vad vi gjort där ute i skogen, lekt massa lekar, sömnlös natt, vattenkrig, bastu, bad, lektioner, suttit i kapellet, gjort birgitta fett sur och ja, det är väl de helgen bestått av ;) Trots att vi inte hade mycket att göra vissa stunder och tiden gick fett sakta har det varit grymt.

Idag har det varit fottiturnering i skolan, mitt lag gick det fett dåligt för så ja, slapp spela efter lunch :) Låg bara ute i gräset och kollade dom andra matcherna, bland annat när 9:orna utklassad lärarna med 5-0 ;) For sen till stallet och det gick verkligen bajs att rida, hon är alltid helt cp när det blåser ute.. Hoppas de går bättre imorgon :) Har suttit hela kvällen och pluggat engelska och har just skrivit klart och guuud så skönt det känns :) Måste nu bara duscha och läsa lite so så får vi hoppas på det bästa på soprovet imorgon, kommer nog inte sluta bra har jag en känsla av.. Nåja, nu avrundar jag. lägger upp bilder från konfan en annan dag :) om jag ens orkar, dom finns ju på facebook så.


arkivbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0