akta så inte dina ögon trillar ut

Har inte bloggat på typ 3 år? Känns iaf så, haha :) Helgen har iaf varit hur grym som helst! Fredag var det ju skola på dagen, stallet efteråt, mamma hämtade mig och ida sen fixa vi oss till discot här hos mig, for och fixa klart allt till discot men det sög verkligen, var typ 11 pers där? Jag och Ellen for iaf till ötå direkt efter och överraskade jonne och olle ;) Sen kom han hit och sov, Lördag for jag till stallet, jag och ellen tog en tripp till byn med pållarna så dom får se lite annat, nutella var riktigt rädd när vi gick förbi ip och dom spelade musik i högtalarna, haha sötponny. Sen kollade jag och ellen film med jonne och olle, eller vi började kolla 2 filmer men såg inte klart nån, haha.. Sen for vi iaf till frippes och satt där hela kvällen, spelade kort och typ skratta, var nämligen riktigt övertrött.. Sen sov jag i ötå.

Idag har jag sovit typ 12 timmar eller nå sånt, for till ip coh kollade fotboll vid 2, pol mötte harads och dom förlora med typ 5-0 om jag minns rätt? Sen for jag till stallet och skritta runt haapakylä med ellen :) Nu ligger jag i sängen, kollat facebook och läst bloggar, nu ska jag ta och plugga lite engelska. :) Hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0