you are amazing just the way you are

Tar nu tag i livet och skriver några rader här. Har en hel del att skriva men har inte speciellt stor lust att skriva ut saker när man bara får massa skit och negativa kommentarer över en. Att inte ta åt sig är nämligen lättare sagt än gjort.

Har iaf varit ner till torps och firade samuel och maddes student. Varit till syrran i ilsbo och myst med bebis. ♥ Sen jag har kommit hem har jag typ bara varit i stallet och varit med acke, sjukt mysigt! :)

Idag hjälpte jag ellen att ta hem alma, ååh vad jag längtar tills jag får flytta nutella också, kommer bli så sjukt skönt. Och nutella behöver verkligen semester från ridskolan ett tag. :)

Har lite planer just nu, imorgon har jag och ida snackat om att vara med varandra och hitta på nåt, vi vet dock inte vart eller vad så ja, vi ser väl vart vi hamnar och vad vi gör :) Sen ska frippes till kirunafestivalen så jag och ellen har anmält oss så vi åker dit nästa vecka :) Sen tar jag ju hem nutella nästa vecka också. :) Livet är rätt underbart ibland, vi hörs när vi hörs :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0