jag har varit kär, men aldrig såhär kär

tjeeenixen,
 
Det blev en rätt grym midsommar igår tack vare alla fina människor :) I princip hela kvällen spenderades i epa. Jag och ida var på byn och gick runt lite först. Sen kom acke och älg och plockade upp oss och sen åkte ida ibland med johan och ibland med oss. Vid halv 12 rullade vi mot älg och förde hem honom och fikade :D Sen satt vi där och snacka och spelade kort ett tag. Sen förde vi hem ida och sen skulle vi sova men vi blev så pigga så jag och acke for ut på byn igen och var där till typ halv 5 sen däckade vi :) och vi vaknade halv 3 idag!? gode skönt o sova :D
 
Var till stallet och borstade nutella i hagen och fixade kvällshöet. Hon har haft det en rätt lugn vecka idag men imorgon måste hon motioneras så hon får bli av med lite energi så hon inte är helt dampig när dom ska ha ridläger. :p Nu ska jag vara social med acke på skype ett tag tills alla mygg är döda så jag kan sova, måste upp tidigt imorgon för har morgonen i stallet men de är chill nu när dom står ute och det bara är fyra hästar kvar :) inte länge kvar tills jag får flytta henne! :DD
hade faktiskt med kameran igår man har inte orkat föra över så ni får bilder en annan dag :)

aaaarkiv bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0