10 juni

Har inte varit speciellt aktiv här den senaste tiden, saker har varit upp och ner och lite hit och dit. Men allt börjar falla på plats nu :) Det har hänt rätt mycket sen sist jag skrev, har bland annat blivit moster till en liten prins :D Annars har jag bara varit i stallet och varit med acke typ :) Och i skolan, hann slänga datan i golvet i fredags också, men den klarade sig fint! Musen är lite smått sne bara, hihi..

Kommer nog inte blogga mycket mer nu på en vecka, har typ fullt upp hela tiden känns det som. Imorgon är det skola och nattning i stallet. Sen på tisdag åker vi med skolan till luleå/boden på klassresa och kommer hem på onsdag, sen byter jag bara väska sen åker vi ner till torpshammar och firar samuel och madde som tar studenten sen åker vi såklart förbi en sväng hos syrran och kollar in lillen. ♥ Så kommer hem först på söndag. Och då är det S O M M A R L O V! fyfan vad underbart! Och den 29 eller 30:onde tar jag och ellen hem pållarna :D längtar som tusan!! Nu ska jag hitta på nåt :) hörs när vi hörs.



mobilkvalla </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0