1 juni 2012

Kändes som att det var jävligt onödigt att fara till skolan idag, men jag och ida har iaf haft kul ;) Har ju inte haft något att göra på lektionerna eftersom jag lämnat in allt inför sommaren :) Vi slutade halv 12 så for till stallet och red ut med ellen, fett mysigt! Vi for rakt ut i skogen och bara myste, hästarna gillade verkligen det! For sen till frippes var där ett tag och sen gled jag epa med acke och älgamo ett tag sen bara med acke :) och nu behöver inte folk börja tro nåt, måste kunna vara med mina vänner utan att det börjar gå massa rykten. Får hem med 20 över 5 bussen och då hade mormor och staffan just kommit fram så har varit med dom ikväll :) Nu ska jag snart gå och sova, ska vara 10 på församlingsgården imorgon! suck, ingen sovmorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0