tiden går för fort när jag är med dig och den går alldeles för sakta när jag är ifrån dig

vaknade vid 12 idag och sen dess har jag städat i massor, möblerat om i rummet, lagat middag, kollat till hästen, varit på promenad med mamma och hundarna, läst bloggat, kollat en halv film, skypat/skypar med ellen och ska snart kolla klart filmen sen sova :) och på tal om bananer så saknar jag min fina typ såhääääääär mycke och lite till.. livet är inte rättvist ibland :( nåja, får ju se honom till helgen igen :)

Imorgon ska jag vakna, haha no shiet? Har faktiskt inga planer.. Inget annat än att kolla till hästen vad jag vet och typ städa klart. Sen förhoppningsvis kanske ida kommer hit och sover, typ 100 år sen eller vad? saknar verkligen det vi hade.. ♥
 
torsdag blir det iaf happis med mamma och kanske ida då :) men nu tror jag att jag ska kolla klart filmen, hejddåå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0