saker förändras, men vissa saker får bara inte förändras

Hon är verkligen en av de bästa vänner jag har, och hon är så sjukt underbar. Vi har haft många grymt underbara stunder med varandra och kollar ha kvar de som minnen hela livet! Alla som känner ida vet att man ser henne aldrig utan att hon skrattar. Vet ingen annan person som är en sån glädjespridare som ida. Grymt! Du är verkligen som en syster för mig och skulle inte klara mig en sekund utan dig. Tillsammans är det vi mot världen. Och tänk alla gånger vi skämt ut oss? Men inte fan bryr vi oss om vad andra tycker, vi är ju bara och själva och vi har alltid så grymt kul! Skulle kunna göra allt för dig, vi ska alltid finnas för varandra, du och jag, hand i hand, livet ut. Jag älskar dig, puss gumman.
 
vi måste lösa det här. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

Svar: <3
Miiraa :)

2012-07-02 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0