mysdag

Jag tar och skriver lite här om dagen medans acke står och böjjer sina ögonfransar.. och ja, ni läste rätt. Dagen har iaf spenderats ute med min fina hela dagen. Vi har legat och solat, plockat fram studsmattan osv, så lite färg har man fått :) Dock var det rätt mycke mygg men det löste sig med lite myggsprialer runt filten :D De har varit underbart väder hela dagen, sommaren är äntligen hääär! Ikväll har vi legat och kollat två filmer, A thousand words och breaking down part 1. Sen har jag spöat skiten ur acke i couronne två gånger ;) Imorgon åker jag till ötå, möte med gårdsrådet och sen avslutning med frippes. Sen sover jag hos acke. Åker med honom till pajala på lördag och går på marknaden. :)
 
Igår red jag och ellen ut på en mysig tur i skogen. Hästarna var helt underbart och allt var bara så bäst :) Fotade lite men har inte kollat ännu hur dom blev och orkar inte göra det nu heller så kanske lägger upp någon nån annan dag. :) Nu ska vi snart ta och sova, hoppas jag. Gonatt, hörs. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0