jag älskar dig

Ligger i sängen och är helt död. Kom just från duschen och hoppade in i ziperallen. :) Dagen började med att jag gick ut, stängde dörren och just när jag stängt den så kom jag på att nyckeln är inne så låste ut mig själv.. De slutade iaf med att jag inte fick upp källardörren så jag fick hoppa in genom vedluckan.. Inte nog med de så råkade jag tanka gräsklipparen med oljeblandat när de inte skulle vara de så nu kan jag inte klippa gräset heller.. Nåja, dagen slutade iaf bra med en lång och mysig uteritt med ellen :) Badade med hästarna och så. De slutade med att vi var ute i 2 h och 20 min. Och det lär kännas imorgon...
 
Nu ska jag ligga i sängen och dega tills wallander börjar, deppigt att kolla utan acke :( nåja, måste väl stå ut ändå :) De var de jag hade att komma med idag. Jag vet att jag måste lägga in bilder från kameran men jag orkar inte.. vi får se när jag orka :)) heippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0