i love you

Var ett tag sen man skrev, men har inte orkat eller haft tid. Vad har hänt då? Jo, jag låg sjuk i 3 dagar, feber och sånt. Sen var jag till kirunafestivalen med fint folk, vi blev dock lite besvikna då vi trodde de skulle vara mycke större men. Sen har jag ju flyttat nutella till hedenäset nu, lycklig ponny :) Och det gick faktiskt sjukt bra att lasta henne, jag bad ju elin komma och hjälpa för vet ju hur hon var sist så tänkte att de skulle bli svårt och lasta om man bara är 1 person. Men ponny gick in direkt, bara rakt in! Har hon aldrig gjort förut, vi blev som aningen chockad. haha :) Sen har jag ju varit massor med acke, och han ligger nu här bredvid mig och sover, ska väl ta och krypa ner bredvid honom och sova jag också snart :) Måste börja sova lite mer och inte bort hela dagen, har blivit sena kvällar så man har sovit till typ halv 3 ibland.. nå ska stänga ögonen nu :) gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0