har sjuuukt tråkigt

Senaste:
1. Meningen du sa?: imorgon? haha
2. Personen du pratade med?: Elin :)
3. Du fick sms av?: Acke :)
4. Du kramade?: öööh, nutella :D

Idag:
5. Kläder?: shorts och bikinitopp typ :p
6. Bättre än igår?: typ samma..

Imorgon:
7. Är det: tisdag
8. Planer: sova, kolla till hästen och kanske bilbingo :)

Favorit:
10. Nummer?: har inget.
11. Färg?: gillar dom flesta :p
12. Årstid?: Gillar både sommaren och vintern :)

Frågor och svar:
13. Saknar du någon?: Ja!
14. Humör för tillfället?: bra, fast trött.
15. Det första du gjorde i morse?: svarade på ackes sms. :p
16. Vad åt du sist?: Glass :D
17. Vad irriterar du dig på?: Oj, mycket!
19. Vem tänker du på just nu?: Min fiiina ♥
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Haha jadu, säg de :)
21. Vart reste du sist: Torps o syrran :)
22. Vad gjorde du igår kväll?: Chillade hemma :)
23. Liknar du din mamma eller pappa?: haha liknar ingen i våran familj..
24. Ler du ofta?: Ja det gör jag väl :)
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ibland. :)
27. I vems säng sov du i natt?: Min :p
28. Vilken färg har din tröja?: har ingen tröja på mig :)

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: typ
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: yes
31. Gråter du när du skadar dig?: Haha nja, beror väl på hur allvarligt de är.

Lycka:
32. Är du en glad person?: Jadå!
33. Vad gör dig glad?: Typ alla som står mig nära :)
34. Önskar du att du var lyckligare? ibland, ibland inte :) just nu är allt underbart.
36. Kan musik göra dig glad?: oja!

Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: yes :)
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: säger aldrig de om jag inte menar de.
39. Har du en flick/pojkvän?: japp. :)
40. Är du nöjd med det?: om jag är!

Hat:
41. Vem hatar du verkligen?: hatar är ett starkt ord, men nämner inga namn.
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Haha nej
43. Är du en mobbare?: nejdå.
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: Jaa.
45. Har du blivit sviken någon gång?: Hm, japp

Skolan:
46. Gillar du skolan?: asså, jag har aldrig nästan tyckt att skolan är extremt jobbigt så.
48. Värsta ämne?: So och bild typ??
49. Har du spytt i skolan nån gång?: haha nej
50. Är skolmaten god?: Ibland, men väldigt sällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0