bilbingo

Jobbat idag som vanligt. Och jag trivs verkligen bra där och de är verkligen kul att jobba där :) Efter jag slutat missa jag bussen så gick till ellen kollade till hästen och pratade lite med henne. For till ötå, acke hämtade mig från byn sen åkte vi till ida och jag snacka lite med henne och hämta min väska. :) For sen till acke och kollade paradise hotel och så, sen bilbingo med mamma :) Mamma vann även 1000 kr, synd att jag valde fel lott till mig själv... Nå nu skypar jag med mitt hjärta, ska snart sova för är sjuuukt trött. :( Imorgon skulle vi få besök av mammas kompis o så från västerbotten sen måste jag även packa för på torsdag drar vi ju till luleå och ulrik!!!! :DD taggad till tusen och tror helgen kommer blir sjuuuukt grym! Nu svider mina ögon så bäst att hoppa i säng, börjar 7 imorgon! heippa. :)
 
 
tiden går så sjukt fort och Aston bara växer och växer, hänger inte alls med! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0