4 juli 2012

Tänkte skriva lite om igår och idag.
 
Igår for jag till ellen vid 4, longerade henne först och hon har nog aldrig bockad så mycket, haha lycklig ponny. När hon lugnade ner sig lite så hoppade jag upp och red och hon var otroligt fin ♥. Vid 6 for jag till ötå och satt på bussgods med hannedahl och acke i typ nån timme innan jag och acke for till honom och myste framför wallander, sen kollade vi typ paradise hotel och sen låg vi bara i sängen och skratta.
 
Vaknade vid 1 idag, tog typ en halvtimme för mig att få liv i acke, han är sjukt svår väckt. hihi. Sen gjorde vi inte speciellt mycke, åkte lite epa innan jag tog 4 bussen hem. Legat och slöat hemma. Jag och mamma var till hallqvist en sväng och hämta min cykel, tomatplantor och kollade till nutella :) Och resten av kvällen har jag bara kollat tv och skypat med acke :) Nu ska jag vara social, puss, vi hörs nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0