tråkiigt

snor denna av Stina för att jag har sjukt tråkigt just nu..
 

Var är du nu? - Sängen :)

Lakrits eller choklad? - Choklad! :D

Barndomsidol? - haha, kommer inte ihåg, typ amy diamond? :o

Vilken tid gick du upp idag? - kvart i 7 :)

Vad ska du göra i helgen? - på fredag hoppas jag på mys med acke, sen kommer min syrra och alla upp på lördag så blir att umgås med dom resten av helgen! :)

Hur brukar du ta dig fram? - rulla, haha gå antagligen?

När kräktes du senast? - när jag hade magsjuka för typ 3-4 år sen?

Din favoritlåt just nu? - Just nu har jag börjat nöta let her go med passenger, tack vare acke..

Var fick du dina senaste pengar ifrån? - månadspeng av mamma :)

Har du sovit i din egen säng inatt? - jaa :(

Det roligaste i ditt liv på länge? - måste nog vara Acke :)

Vad är Gud? - Gud är gud.

Senaste alkoholintag?kommer inte riktigt ihåg, kan de ha varit på höstlovet? :)

Vad tycker du om sex före äktenskapet? - tycker väl inte så mycket, är väl upp till var och en :)

Har du haft mörkt hår?ja, har ju de så :)

Vad har du för färg på väggarna i ditt sovrum? - typ vita me nå blommor på typ ;s

Det starkaste du druckit? - dricker inte starka grejer

Vad såg du senast på tv? - haha, typ bonde söker fru? :D

Vad ska du göra idag?sova och kanske städa rummet..

Har du bott i något annat land?nix :)

Är du morgonpigg? - verkligen inte!

Vad är du beroende av?typ, acke och min mobil ♥

Vem snackade du med senast? - Samuel :p

Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner? - nix :)

Vad luktar gott? - Min Acke ♥

Har du borstat tänderna idag? - japp ;p

Tycker du om broccoli? - dom vi odlat själv gillar jag :)

Vad är du snabb på? - öh inte vet jag..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0