love is like an umbrella in the rain

Jahaapp, också var det det där med att uppdatera som jag är så bra på! Nå iaf, Gårdagen och dagen har spenderats med min andra hälft, och ikväll har jag bara legat forever alone i min säng, kollat filmer och nött oth! :) Sen snackar jag med Acke på skype också och har gjort de i si sådär 2 1/2 h :)
 
Imorgon ska jag faktiskt följa med Ellen och Elin till stallet, inte varit där på länge nu så tänkte att de var dags att kolla läget där :) Sen väntas de tacos, bastu och film med de 2, as längesen vi gjorde nåt tsm, vi var ju nästan varje helg med varandra tidigare menmen.. Nu ska vi iaf ha en kväll tsm :) Kommer nog blir asmysigt!! För övrigt sitter jag mest och försöker smida lite planera för nyår i mitt huvudet vilket går si sådär, vi får se vart man hamnar! Men lutas mot att umgås med några mina människor och mitt hjärta, låter väl som ett perfekt slut av 2012 och en ännu mer perfekt start på de nya året! :)
 
På tal om det så hoppas jag att 2013 blir ett perfekt år! Har så sjukt mycket att se fram emot och massor av förändringar. Hoppas även att 3013 blir mer jämnt jämfört med 2011 och 2012 som varit riktiga berg-och dalbaneår! Apropå förändringar så lutar det mot att jag kommer att bli lulebo till hösten och gå vård och omsorg, har inte bestämt mig helt och hållet men det lutar mot det! :) Nu ska jag kankse kolla lite mer oth och sen krypa ner under täcket, lite smått ensamt men får iaf täcket för mig själv ;) Godnatt folket!
 
can't wait!

Kommentarer
Postat av: elin

hojja inte du också! kommer inte ha nån kvar här :'(

Svar: <3
Miiraa :)

2012-12-29 @ 12:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0