lite o göra

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - yes!

2. Höll du några av dina nyårslöften? - hade inga..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - njae, min syster blev ju :)

4. Dog någon som stod dig nära? - nej, och tur är väl det

5.Vilka länder besökte du? - Sverige och Finland

6. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? - min bästa vän!

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? - 8 juni 2012! ♥

8. Vad var din största framgång 2012? - har nog inte haft någon direkt framgång..

9. Största misstaget? - finns en hel del saker jag inte speciellt stolt över som hänt detta år..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - ne, inte allvarligt.

11. Bästa köpet? - min älskade iphone, lätt!

12. Vad spenderade du mest pengar på? - typ, vet inte..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - jajjemen!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? - En hel del!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - jag vet faktikst inte, varit hopp och ner.

16. Vad önskar du att du gjort mer? - tränat! och umgåtts mer med mina vänner ♥

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - legat hemma och deppat.

18. Hur tillbringade du julen? - Hemma med massor av människor :)

19. Blev du kär i år? - helt förälskad, först nu jag förståt vad riktigt kärlek är.

20. Favoritprogram på TV? - kollar aldrig tv..

21. Bästa boken du läste i år? - har nog inte läst en enda bok..

22. Största musikaliska upptäckten? - typ, kapten röd, han var sååå grym live!

23 . Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - kameran.

25. Något du önskade dig men inte fick?- idk

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? - några vänner var här och fikade annars bara tog det lugnt.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - yes!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? - som min egen

29. Vad fick dig att må bra? - de som står mig närmast ♥

30. Vilken kändis var du mest sugen på? - öh ingen aning

32. De bästa nya människorna du träffade? - lärde ju känna Acke detta år så måste nog säga honom :)

33. Har du legat på sjukhuset? - nej

34 .Hur ska du fira nyår? - med några vänner och kanske acke :)

35. har du varit lycklig detta året? - som sagt, varit väldigt upp och ner, men har nog aldrig varit lika lycklig som i år, men samtidigt har det varit tungt vissa stunder.

36. det bästa med hela 2012? - att lära känna en sjukt fin kille!

37. Tror du 2013 kommer bli bättre än 2012? -  vi får vänta och se vad 2013 har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0