let her go

halloj,
Då var julen 2012 över och vi har tomt hus igen :) Har varit en urmysig julhelg med massa skratt. På julafton var vi kring 15 st här tror jag, mysigt! Vi åt, körde isbil, fikade, kollade kalle anka, åt, fikade, öppnade julklappar, och spelade ett spel :) Var grymt kul iaf :) Har varit många sena kvällar och ganska tidiga mornar så man känner sig lite utsliten. Som sagt har dom sista åkt idag så nu är jag fått tillbaka min älskade säng, och inte nog med det så sitter jag här, kollar oth och väntar på mitt hjärta! ♥ Han kommer väl hit så småningom efter middagen någongång :) Så ikväll blir det nog myskväll med kanske nån film eller nåt :) Har lite bilder från julen men dom är på kameran och orkar inte överföra nu så. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0