kcvbnmlö

Hallloojj, igår hände det väl inte så speciellt mycke, var i skolan sen var jag hemma och chillade lite innan jag tog buss till elin, fixade oss och sen kom ellen :) Sen gick vi till La bonté och åt, jag, elin, stina och ellen :) Asmysigt, vi snackade typ om allt mellan himmel och jord. Sen gick vi till frippes satt där ett tag sen for jag och åkte lite epa med acke och sen tillbaka till frippes och var där med elin resten av kvällen :) Sen for jag hem och sova ensam inatt :( skönt o sova ut iaf!
 
Har nästan just vaknat, har bara hunnit kolla ett avsnitt av the hills och så. Ska försöka städa rummet idag och sen vid 4-5 far jag till acke och sover där :) vi har varit tsm ett halv år idag ju ♥ Så får se vad som händer ikväll och resten av helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0